Takk

I dag vil jeg bare si TAKK til alle dere som følger og leser bloggen min. Dere gir meg utrolig mye. Klisje, men sant.

Jeg har fått overveldende stor respons. Utelukkende positiv. Hver dag møter jeg på noen som setter stor pris på at jeg åpner meg opp om denne sykdommen, som fåtallet vet noe særlig om. Jeg får også meldinger og til og med telefoner fra folk jeg ikke kjenner.

Den vanlige mann i gata er glad for å lære mer om sykdommen. Andre med epilepsi setter pris på å lese at andre har samme utfordring, og kan også lære mer ved å lese om mine erfaringer. Venner og bekjente rundt meg synes det er rørende å lese om hverdagen til meg og min familie, og hvordan vi takler den. Og dette gjør MEG så utrolig glad, for det beviser bare at jeg når mitt mål med denne bloggen. Å spre informasjon om epilepsi og ufarliggjøre den. Vise alle sider ved å leve med en sånn type kronisk sykdom. Klarer jeg å gjøre èn person tryggere på å håndtere et epilepsianfall, så er jeg fornøyd! 🙂

I tillegg er det litt terapi for meg selv og sette ord på tanker om min sykdom. Denne fantastiske responsen motiverer meg også til å fortsette denne bloggen. Jeg skal prøve å oppdatere den litt oftere. Jeg har mye på hjertet om dette temaet.

Vil avslutte innlegget med å oppfordre dere til å dele mine innlegg videre.

Ha en fortsatt fin helg! Det skal i hvert fall jeg, for i morgen har jeg bursdag og skal bare slappe av kose meg med venner og familie.

 

20170521_090332